Я не пам'ятаю дані для входу в обліковий запис. Що робити?

Якщо не вдається згадати пароль для входу, його можна скинути.

Для цього потрібно натиснути «Скинути пароль» на сторінці входу та ввести адресу електронної пошти або номер телефону. Система перевірить, чи ці дані відповідають обліковому запису. 

Якщо відповідність буде знайдено, на вказану електронну пошту надійде посилання для зміни пароля. Якщо лист не з’явився у папці «Вхідні», варто перевірити папку «Спам». Виконавши інструкції, можна скинути пароль.

У разі труднощів із входом або інших запитань радимо звернутися до служби підтримки Ploom.

Будь ласка, підтверди свій вік і те, що споживаєш нікотиновмісну продукцію.

Тобі вже є 18 років, і ти споживаєш нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ти також надаєш згоду на отримання інформації про продукцію на цьому сайті відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».