Що робити у разі настання гарантійного випадку?

У разі настання гарантійного випадку з Ploom X Advanced, зв’яжіться з нами, і наша команда Ploom Care буде рада допомогти. Ви також можете звернутися до магазину Ploom особисто.

Ми проведемо кілька тестів, щоб побачити, в чому проблема, і чи зможемо ми виправити ваш Ploom X Advanced.
Будь ласка, підтвердіть свій вік і що ви є споживачем нікотиновмісної продукції.

Вам більше 18 років і споживаєте нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ви також надаєте нам запит та погоджуєтесь на отримання інформації про продукцію на цьому сайті у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів».