Мій Ploom X Advanced не працює. Що робити?

Ось кілька порад, які допоможуть усунути несправності пристрою Ploom:

  1. Спочатку перевірте рівень заряду батареї. Якщо він низький, підключіть пристрій Ploom, щоб зарядити.
  2. Скиньте налаштування Ploom. Для цього закрийте кришку і зніміть передню панель. Натисніть і утримуйте маленьку кнопку тонким тупим предметом, доки пристрій не завібрує, а потім встановіть передню панель. Якщо ви не знаєте, як це зробити, перегляньте наше відео.
  3. Якщо скидання не вирішило вашу проблему, зв’яжіться з нашою командою підтримки Ploom, зателефонувавши нам на 0800-508-800 або зв’яжіться з нами через нашу онлайн-форму.
Будь ласка, підтвердіть свій вік і що ви є споживачем нікотиновмісної продукції.

Вам більше 18 років і споживаєте нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ви також надаєте нам запит та погоджуєтесь на отримання інформації про продукцію на цьому сайті у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів».