Мій Ploom X Advanced не заряджається. Що робити?

Ось кілька можливих причин, чому акумулятор Ploom X Advanced може не заряджатися:

1. USB-кабель під’єднаний неналежним чином. Варто перевірити, чи все підключено правильно або спробувати інший USB-кабель та іншу розетку. Для заряджання Ploom X Advanced краще використовувати офіційний кабель USB типу C. У разі вікористання іншого кабеля, варто перевірити, чи він відповідає вимогам: напруга 5V, сила струму 1,5А.

2. Скинути налаштування пристрою. Перегляньте відео для отримання інструкій. 

Якщо проблема не вирішилася, рекомендується звернутися до служби підтримки Ploom за номером 0800-508-800 або через онлайн-форму.

Будь ласка, підтверди свій вік і те, що споживаєш нікотиновмісну продукцію.

Тобі вже є 18 років, і ти споживаєш нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ти також надаєш згоду на отримання інформації про продукцію на цьому сайті відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».