Якщо період прокату Ploom X Advanced завершився і потрібно повернути пристрій, достатньо повідомити нас про це через інформаційну панель облікового запису або за телефоном 0800-508-800 чи 5508. Ми допоможемо з поверненням і проконсультуємо щодо подальших дій.
Також можна упакувати Ploom X Advanced разом з усіма аксесуарами у коробку та повернути набір протягом 3-х днів після закінчення періоду прокату. Це можна зробити:
1. Надіславши Новою Поштою (відправка за рахунок отримувача).
Адреса для відправки Новою Поштою:
с. Чайки (Київська обл.), вул. Артура Яроша, 1а,
Склад "Кюне і Нагель", ТОВ "ПРОДАКТ СЕРВІС ПЛЮС"
Код ЄДРПОУ: 45501396
Телефон: +380675553770
2. Особисто, у фірмових магазинах Ploom у місті Київ:
• ТЦ Гулівер (м.Київ, пл. Спортивна, 1-А, 1й поверх),
• ТЦ River Mall (м.Київ, Дніпровська набережна, 12, 2й поверх),
• ТРЦ Lavina Mall (м. Київ, вул. Берковецька 6Д),
• ТРЦ Respublica Park (Кільцева дорога, 1, 2й поверх).
Будь ласка, збережи повну комплектацію та всі супровідні документи, що були в пакуванні. Також вклади товарну накладну, яка була разом із пристроєм. При оформленні відправлення обери форму розрахунку "безготівкова".
Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.
Підтверджуючи свій вік, ти також надаєш згоду на отримання інформації про продукцію на цьому сайті відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».