Як я зможу повернути свій Ploom X Advanced, коли закінчиться період прокату?

Якщо ви бажаєте повернути Ploom X Advanced після завершення періоду прокату, просто повідомте нас про це через інформаційну панель облікового запису або по телефону 0800-508-800 або 5508, і ми допоможемо вам з поверненням.

Упакуйте свій Ploom X Advanced у коробку з усіма аксесуарами, та надішліть набір нам протягом 3-х днів після закінчення періоду прокату за допомогою Нової Пошти (відправка за рахунок отримувача), або завітавши до фірмового магазину Ploom.

Адреса для відправки Новою Поштою: с. Чайки (Київська обл.), вул. Артура Яроша, 1а,  Склад "Кюне і Нагель", ТОВ "ПРОДАКТ СЕРВІС ПЛЮС", телефон +380675553770

Будь ласка, підтвердіть свій вік і що ви є споживачем нікотиновмісної продукції.

Вам більше 18 років і споживаєте нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ви також надаєте нам запит та погоджуєтесь на отримання інформації про продукцію на цьому сайті у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів».