Що станеться після завершення періоду прокату Ploom X Advanced?

За кілька днів до завершення періоду прокату, ми надішлемо тобі текстове повідомлення або електронний лист з нагадуванням.

Як повернути Ploom X Advanced

1. Повідомити нас, що бажаєш скасувати прокатну версію Ploom X Advanced.

Це можна зробити через інформаційну панель облікового запису або за телефоном 0800-508-800 або 5508. Ми допоможемо із поверненням.

2. Надіслати нам свій Ploom X Advanced протягом 3-х днів після закінчення періоду прокату Новою Поштою, або завітавши до фірмового магазину Ploom.

Будь ласка, підтверди свій вік і те, що споживаєш нікотиновмісну продукцію.

Тобі вже є 18 років, і ти споживаєш нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ти також надаєш згоду на отримання інформації про продукцію на цьому сайті відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».