Що станеться після завершення періоду прокату Ploom X Advanced?

За кілька днів до закінчення періоду прокату, ми надішлемо вам текстове повідомлення або електронний лист з нагадуванням.


Як повернути Ploom X Advanced

Просто повідомте нам, що хочете скасувати прокатну версію Ploom X Advanced.

Повідомити ви можете через інформаційну панель облікового запису або по телефону 0800-508-800 или 5508. Ми допоможемо вам з поверненням.

Надішліть нам свій Ploom X Advanced протягом 3-х днів після закінчення періоду прокату Новою Поштою, або завітавши до фірмового магазину Ploom.

Будь ласка, підтвердіть свій вік і що ви є споживачем нікотиновмісної продукції.

Вам більше 18 років і споживаєте нікотиновмісну продукцію?

Будь-ласка вкажіть дату народження
Підтвердити

Цей веб-сайт містить інформацію, що надається в процесі реалізації та стосується продукції, що призначена для використання лише повнолітніми споживачами нікотиновмісної продукції. Нікотин викликає залежність.

Підтверджуючи свій вік, ви також надаєте нам запит та погоджуєтесь на отримання інформації про продукцію на цьому сайті у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів».